aimzni

Paper Doll - Rosie Thomas

好累 … 舒服就好

小豆之家:

paper doll
纸娃娃
by yu.....
~!~

tonight i'm like a paper doll
今夜我就像个纸娃娃
dress me in what you wish i had on
给我穿上你喜欢的裙子
and i will not say a thing
我什么也不会说

i'll just keep smiling
我只会保持微笑

here i am, wordless again
此刻,我便无言
you dress me up different ways
你给我穿上了不同的裙子
flat and thin
平整单薄
speechless within
只是无言
you dress me up different ways
你给我穿上了不同的裙子
and i just can't be sure i'll ever change
我只是不确定我会不会改变

and i do not like the clothes i wear
我并不像我穿的衣服一样
i'd sooner throw them into the air
我会快速把它们抛向空中
but i will not say a thing
但是我什么也不会说
i'll just keep smiling
我只会保持微笑

here i am, wordless again
此刻,我便无言
you dress me up different ways
你给我穿上了不同的裙子
flat and thin
平整单薄
speechless within
只是无言
you dress me up different ways
你给我穿上了不同的裙子
and i just can't be sure i'll ever change
我只是不确定我会不会改变

why is it now
现在是为什么
you've cut me out
你不在联系我
of everything i was used to
我从前做的一切
now it's not that i stand here with no choice
现在假使只是我站在这里别无选择
i will choose now to raise up my voice
我会选择增大我的音量

here i am, wordless again
此刻,我便无言
wordless again
只是无言
and i just can't be sure i'll ever change
我只是不确定我会不会改变

tonight i'm like a paper doll
我并不像我穿的衣服一样
cut from the page i once lived on
我会快速把它们抛向空中
and i will not say a thing
我什么也不会说
i'll just keep smiling
我只会保持微笑
i'll just keep smiling
我只会保持微笑
i'll just keep smiling
我只会保持微笑
i'll just keep smiling
我只会保持微笑

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(17)